حساب کاربری
- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی عکس پروفایل در سمت چپ بالای صفحه به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات حساب کاربری”، امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید “، شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری Gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و پیگیری سفارش
- آیا برای خرید از کتابفروشی زبان مدرن، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در زبان مدرن، میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
2- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
- ارسال سفارشات به چه صورت انجام می شود؟
ارسال محصولاتی که شما از طریق سایت آنها را خریداری نمودهاید به دو طریق انجام میشود: ۱- از طریق پست (پشتیاز یا سفارشی) ۲-از طریق پیک مخصوص شهر شیراز.
- پس از چند روز کتابهای سفارشی به دستمان میرسد؟
همه سفارشات با پست پیشتاز ارسال می شوند که بر اساس شهر مقصد، بین 1 الی 3 روز کاری (تعطیلات رسمی و جمعه ها روز کاری محسوب نمی شوند) تحویل مشتری داده خواهند شد.
از طریق پیک (مخصوص شهر شیراز):
سفارشات ثبت شده تا ساعت 16 در همان روز و سفارشات ثبت شده بعد از ساعت 16 در روز بعد ارسال می شود.
- هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟
از طریق پست:
هزینه ارسال کالا از طریق پست بر اساس شهر مقصد و وزن بسته سفارشی تعیین می شود.
از طریق پیک (مخصوص شهر شیراز):
هزینه ارسال کالا از طریق پیک بر اساس آدرس ارسالی تعیین می شود.
- آیا میتوانم برای شخص دیگری از زبان مدرن خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به زبان مدرن، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
زبان مدرن با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش ها” از وضعیت آن مطلع شوید.
توجه داشته باشید که 500010600660 و 30008666221247 تنها شمارههایی است که زبان مدرن از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان زبان مدرن، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دادبازار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به [email protected] اطلاع دهید.
- 8- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
بلی، شما می توانید هر کتابی که در سایت موجود نیست را از طریق پشتیبان سایت زبان مدرن، از ما درخواست کنید، در صورت موجود بودن آن کتاب در ایران، زبان مدرن آن را برای شما ارسال می کند.
- 9- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با زبان مدرن تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش زبان مدرن با شما تماس خواهند گرفت.
- 11- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
- سفارش جدیدی ثبت کردهام، آیا امکانش هست با سفارش قبلیم با هم ارسال بشوند؟
خیر چنین امکانی وجود ندارد، هر سفارش به طور جداگانه ارسال می شود.